Theo-Namita.reismee.nl

De reis is geboekt!

De reis is geboekt en wij hebben er zin in. De wens om naar Australie te reizen bestond al langer. Dan is het vaak een kwestie van het juiste moment uitzoeken om een wens in vervulling te laten gaan. Dat moment in nu aangebroken. We vliegen van Amsterdam via Frankfurt naar Singapore. Daar blijven wij 3 nachten en pas dan zetten wij de reis voort naar Sydney. Gelukkig gaan wij niet naar het gebied in Australie waar nu de wateroverlast de gemoederen bezig houdt.

De komende weken gaan op in het afsluiten van de werkzaamheden op kantoor en het uitzoeken van de zomerkleding die wij willen meenemen. Ja, daar is het zomer. Wel een gekke gewaarwording. Hier zitten we midden in de winter en daar is het volop zomer.

Nou, we houden een ieder op de hoogte van de ontwikkeling.

BT

G'day, mates!
Gaan jullie ook een kijkje nemen bij 21, Meehan Gardens, Narrabundah, (Canberra), ACT?

Namita

Ja zeker, staat bovenop de verlanglijst. We hebben de route daar naar toe al uitgestipeld!

Suman

Lekker hoor de zomer tegemoet gaan, hebben jullie natuurlijk de warmte hard nodig krap 2 maanden na vakantie in Delhi ;-)
Gelukkig is een zomer garderobe niet echt koffervullend. Ik mag hopen dat je met bijna lege koffers daar heen gaat zodat je ze weer propvol met alle moois van down under mee terug kan nemen!