Theo-Namita.reismee.nl

voorbereiding in volle gang

De voorbereiding is in volle gang. Nog 4 nachten slapen en dan is het zover! We volgen natuurlijk de berichten over de overstromingen in Australie. Het reisbureau geeft aan dat er geen reden is om ongerust te zijn. De site van weeronline wordt natuurlijk dagelijks bekeken. No reason to be worried about..........Moet nog twee dagen werken. Heb bijna alles onder controle dus het moet toch lukken om zonder stress op vakantie te gaan. Mogen maar 1 koffer meenemen en 1 handbagage.

Have to travel light! Dat wordt voor mij een uitdaging want ik wil altijd van alles meenemen. Nou, vrijdag en zaterdag genoeg tijd om spullenin te pakken, weer uit te halen, toch maar meenemen....leuk!

Reacties

Reacties

Koen en Wim

Hallo Namita en Theo,

Vanaf Lanzarote wensen we jullie een fantastiche reis toe. Hopelijk hebben jullie net zulk mooi weer als wij hier! Ga er enorm van genieten. Wij verheugen ons er op om mee te kunnen genieten via dit weblog!

Vakantiegroeten van Koen en Wim.

Nathalie

Dat word geen 10 paar schoenen meenemen mamsie! haha xx

Cisca

Hallo Namita en Theo,

Heel veel plezier down under. Geniet ervan. Ik ga jullie volgen!

Groetjes,
Cisca

Arie

Namita en Theo,

Alvast een goede reis toegewenst met mooi weer en fantastische belevenissen! Geniet ervan en plaats regelmatig wat op je reisblog, zodat ik in mijn hoofd kan meereizen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!