Theo-Namita.reismee.nl

Singapore

Zo, we zijn hier. Reis is goed verlopen en wij konden ook nog slapen in het vliegtuig. Hadden daar een beetje tegenop gezien (12 uur opgesloten in een stoel) maar achteraf viel het reuze mee. Eenmaal in Singapore, zijn we opgehaald en redelijk vlot ingecheckt bij het hotel. Maar....2 uur daarna kwamen wij er achter dat wij handbagage op het vliegveld hadden laten staan. Nou, na veel vijven en zessen hebben wij de bagage bij 'lost and found' kunnen ophalen. Ok, maar sindsdien hebben wij echt eenvakantie gevoel. Heerlijk in een restaurant aan het water bij Clarke Quay gedineerd en vandaag al een rondtrip in de stad gemaakt. Mooie gebouwen als de Marina Bay Sands gezien en naar Little India en Chinatown geweest. Konden de Botanic Gardens nog niet zien want toen begon het keihard te regenen (flinke tropische regen). Niet getreurd, wij zijn hier nog twee dagen. We hebben al mooie foto's gemaakt maar moeten ze nog plaatsen. dat houden jullie dus nog van ons tegoed. Op naar de Starbucks..........doei.

Nikita

Hoi oom en tante,

Klinkt als een geweldige eerste dag! Beetje spanning en sensatie met de handbaggage, maar gelukkig weer gevonden =D

Heel veel plezier nog, ben benieuwd naar de foto's!
Liefs, Nikita

Patrick

Nou dat klinkt inderdaad goed. Hoe was de vlucht qua beenruimte, food & beverages en onboard service? Ik had net de website van het restaurant opgezocht, ziet er goed uit!

Geniet ervan!

Nicolette

Hahaha hoe kunnen jullie nou de handbagage vergeten.. Mam, jij bent altijd zo oplettend op dit soort dingen. Zaten al te vroeg in de vakantiewolken ;)
Wel hartstikke leuk om jullie verhalen zo te lezen, nu nog foto's :)
Heel veel plezier!!
xxx

Nathalie

Jullie en een tas laten staan, niks voor jullie! haha, ik en nico zijn net van opa en oma vandaan, bosje bloemen gekocht en even lekker gekletst... heel veel plezier! Love you! kusxxxx

Koen

Hoi Namita,

Tussen alle Brabantse fusies door snak ik als pauze naar exotische verhalen en plaatjes! Laat me niet langer wachten ;-) !!

Groeten vanaf de BNG van Koen.