Theo-Namita.reismee.nl

Singapore (2)

Nou, we zijn weer op het vliegveld en zijn al ingecheckt voor de vlucht naar Sydney. Maar jullie hebben nog de rest van het reisverhaal van Singapore nog tegoed. Welnu, we zijn na de stadrit (op de 1e dag) de buurt zijn verkennen. Daarna hadden wij toch trek in een wijntje.......dus gauw een terras opgezocht. De wijn smaakt prima (was Australische wijn, en alvast een voorproefje) en de prijs was ook voortreffelijk, maarnietheus. Per glas waren wij Eur 9.00 kwijt. Nou, we hebben het als zuinige hollanders maar bij 1 glas pp. gelaten. S-avonds naar de Chinees (was matig) en gauw terug naar het hotel. De tweede dag gingen wij naar de Botanic Gardens (tussen de regenbuien, zeg maar plensregen heen). Wat was dat prachtig, vooral de orchiedeen. De meegenomen paraplu heeft zijn diensten bewezen. Overigens, gebruiken de vrouwen hier de paraplu's ook als de zon schijnt. Wat was dat prachtig, vooral de orchiedeen. Daarna naar Santosa Island, voor de liefhebbers van pretparken een must maar voor ons nice to see. Hoeven niet meer terug daarheen. Daarna naar het hotel en gauw even met de kinderen gemaild. s-avonds hebben wij bij een overheerlijk Cantonese restaurant gegeten. De gamba's en de fried rice was om je vingers bij af te likken, wat een genot. Deze keer niet aan de wijn maar bier genomen. Nou, dat scheelde een euro want hoe later het wordt, des te duurder wordt de drank. Vandaag schijnt de zon en wij vertrekken. Hebben uitgecheckt en daarna naar de Spa van het hotel een bezoek gebracht. Heerlijk laten masseren van top tot teen. Ik werd twee uur onder handen genomen en Theo liet zijn rug masseren. Hij ging liever naar Chinatown waar ze volop het Nieuwe jaar alvast vieren (is van 3 op 4 februari). De stad is vol van deze festiviteit.

Nicolette

Hahahaha geweldig dat verhaal over de wijn.. ik heb het zelfs even in de show besproken hahaha
Tjeerd en ik vinden het meer dan terecht dat jullie 9 euro voor een glas wijn moeten betalen..dat is de straf dat jullie ons hebben achter gelaten ;) hahah
Wat heerlijk een massage van 2 uur.. Dat kunnen ze in Azie zo goed!!
Ene we merken wel weer wie de feestganger is.. Papa!
Geniet ervan!! xxx

Patrick

Haha inderdaad een mooi verhaal! Goed dat jullie de stad zo hebben mogen verkennen. Dat van die paraplu's herken ik wel van Bali, daar deden de vrouwen hetzelfde. De reden dat ze zoiets doen is omdat, ze niet bruin willen worden. Hoe blanker, hoe meer welvaart. Mensen die bruin zijn die werken op het land als het ware. Heel veel plezier in Australie!!

Xxxx

Nathalie

Ik had het wel geweten hoor, geef mij maar een massage van 2 uur.. klinkt leuk behalve de plensbuien! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben in Australie en geen regen! xxxx

Sumi

Mooi verhaal, hoop dat jullie veel fotos gemaakt hebben bv van de orchideen, Chinatown. En heerlijk zeg zo'n uren durende massage! Lekker fit naar Australie - goed gedaan. Ben wel benieuwd naar Theo's feestvieren in chinatown. Hebben jullie nou iets gefilmd, al was het voor de thuisblijvers???
Nu zijn jullie down under en wellicht al over de Sydney Harbour bridge gevlogen. We wachten jullie volgende verhaal af! liefs

Nicolette

Zeg mams en paps, erg leuk de foto's van bloemen en gebouwen maar wanneer spotten we jullie ergens? ;)
xx

BT

NnT, vertel zodra jullie aankomen: was de vlucht toevallig met een Airbus A380?