Theo-Namita.reismee.nl

Canberra

Wij zijn net terug van een bezoek aan 21 Meehan Gardens,mijn geboortehuis. Het wordt nog steeds bewoond door mensen van de Indiase ambassade!!!! Wij mochten buiten foto's maken en filmen maar niet binnen (om veiligheidsreden / government of india policy). Het huis ziet er van buiten nog goed uit, binnen zijn de kamers niet al te groot. Het huis heeft wel3-slaapkamers. De tuin is helemaal niet zoals mijn moederdie altijd heeft beschreven. De tuin is kaal en het gras is dor. Er zijn geen / weinig bloemen en planten en zeker geen 'vegetable garden' zoals mijn moeder die had ontworpen. Wij hebben slechts 1 perzikenboom gezien.

Ikzal de foto's plaatsen. Het was heel raar om dit thuis te bekijken. Bij de 'Visitors Centre' werd ik overmeesterd door emotiemaar in het huis was het heel vreemd en raar. Nu ben ik voor mijn gevoel leeggelopen. We trekken zo een flesje wijn open en gaan naar het zwembad.

Enfin, ik kan dit punt op mijn wensenlijst afvinken. We blijven hier ws vandaag en morgen en gaan dan verder doorrijden naar het zuiden.

Reacties

Reacties

BT

Grappig dat het huisnummer half in het Hindi en half in het Engels is.

Sumi

Wauw! Op een of ander manier komt het huis bekend voor...waarschijnlijk van de foto's van Mom and Dad.Leuk maar weird om je geboortehuis te zien op foto en film.

Nikita

Kan me voorstellen dat dat wel inspannend is.. Maar indd, kan weer van het lijstje af =D Nu even relaxen en dan weer lekker doorreizen! Veel plezier!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!